Dažniausiai užduodami klausimai


Ar galiu užsakyti dovaną su pristatymu tiesiai sveikinamam asmeniui?

Žinoma, kuriant užsakymą nurodykite savo el. paštą (juo gausite sąskaitą), 'Gavėjo adresas' skiltyje nurodykite sveikinamo asmens informaciją, o 'Mokėjimo būdas' skiltyje apačioje rasite burbuliuką su tekstu 'Naudoti kitą mokėtojo adresą', kur galite pateikti savo informaciją. Jei norite pridėti prierašą nuo ko siunčiama dovana, jį galite įrašyti į teksto laukelį prie dovaninio pakavimo paslaugos ar patikslinti atsakant el.paštu į užsakymo patvirtinimo laišką - tekstą pridėtume ant dėžutės viršaus žemiau pasirinkto pasveikinimo teksto.
P. S.
Popierinių sąskaitų niekada nesiunčiame - taupom medelius.

 Ar galiu įrašyti individualų tekstą ant produkto etiketės?

Ne, deja, individualų tekstą galite įrašyti tik ant dovanų dėžutės.

Kada išsiųsite mano užsakymą, jei jį pateiksiu dabar?

Paprastai užsakymus, už kuriuos mokėjimus gauname iki 11 val. ryto, išsiunčiame tą pačią darbo dieną, po 11 val. - sekančią darbo dieną. Gali būti taikomos išimtys, kuomet užsakymo paruošimas užtrunka ilgiau - pvz. jei užsakomas didelis kiekis personalizuotų dėžučių, kurias ruošiame rankomis, ar pan. P.S. Savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis siuntų kurjeriai nesurinkinėja.

 Ar pateikus el. paštą vėliau mane atakuosite reklama?

Tikrai ne! Nemėgstame įkyruolių ir nenorime patys tokiais būti. El. paštu gausite tik su pateiktu užsakymu susijusią informaciją. 

Kur galiu įsigyti Jūsų prekių?

Prekiaujame tik internetu tik savo krautuvėlėje www.bublibox.lt Kodėl? Parduotuvėse prekiaujant tie patys produktai kainuotų maždaug trečdaliu brangiau dėl papildomų kaštų (pardavėjos atlyginimas, patalpų nuoma ir t.t.) ir jų greičiausiai nepirktumėte arba retai kuris pirktumėte, o galų gale jie bestovėdami išeitų iš galiojimo ir į nuostolį. Mes neprekiaujame tokiais masiškais kiekiais, kad galėtume sumažinti produkto savikainą iki tiek, kad ji tiktų didmenininkams, o prekiaudami internetu galime išlaikyti žemą prekės antkainį bei garantuoti, kad Jus pasieks šviežias rankų darbo produktas paruoštas ir supakuotas išskirtinai Jums su muč muč meilės. :)

Ką daryti, jei užsakiau ne tą prekę? / Įvedžiau neteisingą adresą? / Neteisingą prekių kiekį? / Ne tokį įpakavimą?

Jei užsakyme įsivėlė bet kokia klaidelė, kuo skubiau, iki kol užsakymo neišsiuntėme, susisiekite su mumis per Facebook -> BUBLIBOX, el. paštu bublibox@mail.com ar telefonu +370 621 49994 ir greit viską patvarkysim. :) 

Neleidžia užsakyti reikiamo prekių kiekio, ką daryti?

Susisiekite su mumis per Facebook -> BUBLIBOX, el. paštu bublibox@mail.com ar telefonu +370 621 49994 ir patikslinsime per kiek laiko galėtume pristatyti reikiamą kiekį.

Kiek laiko galioja produktai?

Kaip taisyklė niekada nesiunčiame produktų, kurių galiojimas būtų trumpesnis nei 6 mėnesiai (išimtis vonios burbuliukams - 3 mėn.). O kalbant plačiau produktų galiojimas labai įvairus ir yra pateikiamas produkto etiketėje. Vienų galiojimo terminas skaičiuojamas nuo pagaminimo, kitų - nuo atidarymo datos.

Ant muilo / šampūno / šveistuko kaupiasi lašeliai / atsirado baltų "snaigučių", kas tai?

Produktų sudėtyje yra augalinio glicerino, kuris būtent kosmetikoje naudojamas, nes į save traukia ir odos paviršiuje sulaiko drėgmę, taip neleisdamas odai išsausėti. Jei produktas stovi nenaudojamas drėgnoje aplinkoje, tas pats glicerinas pradeda traukti drėgmę iš jos. Paviršiuje gali susidaryti lašeliai ar taškeliai lyg snaigutės - tai yra natūralus natūralių medžiagų sąveikavimo procesas ir niekaip produkto neįtakoja - po vieno plovimo jo žymių nelieka. Vienetiniais atvejais jis gali susidaryti ir persiuntimo metu, jei siunčiama labai prastomis oro sąlygomis ir uždelsiama siuntą surinkti ar atsiimti, kai siunta guli paštomate.

 Gavau pristatymo metu sugadintą prekę / ne tokią prekę, kokią užsakiau, ką daryti?

Susisiekite su mumis per Facebook -> BUBLIBOX, el. paštu bublibox@mail.com ar telefonu +370 621 49994.